...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Sunday, January 11, 2009

untuk seketika...

+ dingin bayu pagi yg aku sapa tidak sedikit mampu memberi tenang pada hati. membuat pilihan yang terlalu sukar untuk aku hari ini. mendapat sesuatu baru, tapi kehilangan yang sangat berharga. tumpuanku hilang sepenuhnya. biar berulang kali namaku disebut untuk mencuri fokus, tak sekali lenyap resah yang bermain di fikiran. pilihanku kali ini salah. aku tersepit. salahku ini turut menguburkan segalanya. nekad yang tidak lagi memberi ruang padaku. aku tidak lagi diperlukan. hendak seribu daya, yang termampu kulafazkan. aku masih memerlukan +

hingga nanti.

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 6:31 PM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara