...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Tuesday, August 19, 2008




Muslim Voice ke final.

ehee.. terpanggil untuk mempromote. hiks.. sesiapa yang belum pernah menonton Akademi Nasyid(AN) jangan ketinggalan untuk menonton episod akhir pada 30 0g0s ini ~ final AN ~ kalau akademi fantasia sangat mendapat sambutan, kenapa tidak akademi nasyid bukan? sama-sama kita menyokong industri nasyid malaysia =)

Antara peserta yang menarik perhatian aku Shahridzal Loqman, Cicik, dan yang paling best Muslim Voice (MV) . Persembahan MV yang paling menarik perhatian aku masa minggu ke 2( dlm video di atas ). Mereka bawakan lagu teman sejati ( brothers ) dlm versi mereka sendiri. unik!

Masa minggu ke 7 MV terkeluar. sedih jugak. Sebab dorg best. keunikan persembahan MV mmg menarik perhatian. Alhmdulillah masa minggu ke9 MV dapat peluang untuk masuk kembali ke final bila semua yg tersingkir di beri peluang untuk bertanding merebut 2 tempat ke final. Persembahan MV masa minggu ke9 tu mmg bestlah. Aku yang paling last tgk AN ( kat http://tv9.com.my ) malam sabtu lepas. Belum sempat sampai turn MV buat persembahan, housemate aku terlebih dahulu dah bersorak dgn kemenangan MV. hish.. hilang feel 'suspen nk tau sape menang' ehehe.

Persembahan MUSLIM VOICE pada minggu ke9 berjaya mengheret mereka ke final =)

Untuk menonton ;

click di sini

Jika anda suka, marilah sama-sama vote untuk MUSLIM VOICE.
SMS : AN(jarak)MUSLIM hantar ke 33399
( kalau tak minat tak pe lah. tak paksa pun. ehehe )

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 6:11 PM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara