...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Wednesday, July 09, 2008



Gugus kelopak itu seperti kukenal, mungkinkah? Layarku memaparkan hamparan yang pernah kukenali dulu. Aku seperi tahu, sedang ada yang bermain di wilayah berjinak-jinak. Aku hilang punca berkata-kata. Mungkinkah aku lewat, lambat. Mungkin jua bayangku sudah dikambus, agar tidak muncul lagi. Aku tidak ketahuan.

Aku ingin lakukan sesuatu, mungkin merubah segalanya. Aku perlu,sehingga larut mana akan mampu untuk aku bertahan. Cukup seketika membuat aku masak menilai segalanya. Sedalam manapun aku simpan, aku pendam. nyata masih jua nyata.

Detik pawana menuip aksara bukan mataku menilai rupa, tetapi atma membuih harum. Nantikan khabar jinak. Merangkak ke puncak ancala.


by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 7:28 AM.





Comments:
pabila penulis menulis dengan puitis nya. ahaks~
 
hanya kerana tidak ingin difahami. hiks~
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara