...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Tuesday, May 06, 2008

Hari ni isnin, 05 mei 2008. Cepatnya masa berlalu. Seawal pagi sebelum ke kuliah sudah dapat perkhabaran minggu ini selama 4 hari akan berlangsung 'idrob asatizah' . biasanya kalau ada idrob, kuliah pun akan bercuti. tapi kuliah aku? tidak terpedaya dengan semua itu. kuliah tetap berjalan seperti biasa. ahaks..

harini dapat berita, kuliah dirasat islamiah rabat akan berakhir pada 20 mei 2008. berbaki 15 hari sahaja untuk menghabiskan semua exam, hantar tesis, hantar urud. huhuhu. aku terkejut! tapi tak pelik, sbb perkara sebegini sudah pun biasa berlaku. hiks..

15 hari masih lama berbanding sehari saja peluang untuk aku sempurnakan semuanya. lagi perkhabaran singgah ke pendengaranku. Hari rabu ini hari terakhir untuk aku hantar tesis. relex le..haha. Masih ada seharian esok untuk aku siapkan semuanya. mungkin juga esok ada exam. hehe.. takpelah. itulah namanya pengalaman. barulah mencabar sikit hidup ni berdepan dengan perkara-perkara sebegini. ahaks..

( sempat lagi menulis walaupun tahu begitu banyak kerja menanti ) hehe..

aku perlu tenangkan diri dahulu, sebelum memulakan langkah. hikss..
tata~ doakan aku.

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 3:49 AM.





Comments:
Salam alaikom..

selamat berjuang, good luck! usaha dengan gigih!
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara