...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Wednesday, March 12, 2008

Semacam di tarik dingin demam. aku tidak ingin rebah. tapi pilu itu menanggil aku. Membuat aku sejuk di kala panas. Membuat aku dingin si kala sejuk. Aku tidak pasti apa harus ku laku. Ingin membalas, tidak ingin aku di canang lagi menegak benang yang basah. Udahnya aku diam. Kerana hanya aku tahu urusan apa sudah aku buat. Aku tidak marah, tidak juga dendam. Tetapi sedikit mencuit kecewa hatiku. aku menjadi bisu. Membawa diri sendiri. Ingin tangisi..tetapi aku tidak mahu lemah. Aku kecewa. Terima kasih kerana ITU..untuk siapa terima kasih? aku jua tidak tahu gerangan itu. tetapi sudah cukup untuk aku menilai semulia mana gerangan itu..

~andai biasa aku dengar tiap bisik biacara~


by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 12:25 AM.





Comments:
andai landasan benar dikau berdiri, usah bergusar, teruskan bertiti diatasnya, jangan sesekali goyah pindah ke landasan yang lain...ingatlah yang di sana ada Tuhan yang senantiasa membantu siapa yang mendamba, Dia yang Maha Pengasih dan Penyayang, Dialah Allah...

insyaAllah,

Allah helps...
 
thanks...
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara