...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Tuesday, March 25, 2008

Malam ni secara tidak sengaja berlaku sesuatu di luar jangkaan aku. Sehingga mendorong aku bercerita satu dua perkara yg aku kira isu yang sedikit menyentuh perasaan. Tidak mengapalah, asalkan tidak menimbulkan kegusaran dan kepeningan di pihak tersebut. Siapa dia? Junior daku lah.hehe. entah cam ne laa blh terlepas. Bukan terlepas sebenarnya..secara tidak sengaja menyatakan yg hakiki. Bukan majaz lagi. Dan hakiki itu menimbulkan tanya, aku tidak mahu meninggalkn dia dalam tanda tanya. Aku bercitera secara ringkas. Tidak jua ringkas, agak pnjang. Semoga di simpan dengan baik.

~ yang abadi itu tersimpan dalam.. biar duri ku tegar untuk sayang.. tapi buat aku pergi ~

Aku cuba ntuk memberi yang terbaik. Tapi aku tidak mampu menjadi yang terbaik seperti dia lakukan yang terbaik buatku. Aku pening. Kadang2 menimbul gundah. Gusar apatah lagi. Sudah ku bicarakan aku tidak mungkin. Tapi tetap sabar menanti. Aku tersepit dalam kebaikan. Aku tidak ingin sakiti sesiapa lagi. Cukup berkali.. tidak ingin lagi..

~ kejujuran hati.. ~


by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 7:33 AM.





Comments:
Hehehe..waa lain macam je yg nie..berkaitan dgn perasaan..jadilah yg terbaik jika de buat kite menjd yg terbaik..jgn putus asa,cube berkali takpe jgn rasa tersepit dgn kebaikan..:D ketulusan dan kejujuran hati itulah kuncinya.. sesungguhnya terbit perasaan yg bahgia suatu nanti..:p opss!! hehe
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara