...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Sunday, March 23, 2008

Lama dah tak update blog. Terpanggil plak rasa nk update hari ni. Kadang2 masa tgh busy la aku suke buat byk keje. Kalau tgh free tu malas aje. Hiks..

2 hari lepas ( 20 mac 08 ), kami yg duk kat wilayah Rabat ade buat program sempena maulidur rasul. Perjalanan program menarik dan seronok. Paling seronok masa kuiz.. hehe. Aku rasa blog2 rabatians yang lain dah byk bercite pasal program ni. So aku ckp ringkas je la.. kumpulan aku menang dapat number 3. hahaha. MENANG di tempat KE-3 yer. Cam ne tak menang, dah ade 3 kumpulan aje. Hehehe. Suke suke suke ( gaya upin dan ipin beckp ) hihi..

Hari ni rasa penat sgt. Aku pun tatau kenapa. Tapi aku gagahkan diri jugak.. pagi ke kelas, selesai kelas lebih kurang jam 11, terus ke pasar raya beli barang dapur, balik umah je dah ramai tetamu kat umah. Adik2 kenitra. Seronok tgk ramai2 berkumpul. Trus masak2 ntuk tetamu kejap. Ade la dalam 8-9 org kot dorg sme. Pas bagi dorg mkn aku terbaring kat blik depan. Tanpa sedar terlelap smpai petng. Hiks.. bngun petng masak makan malam plak. Mmg tukang masak betul la hari ni.( ye la..kan hari sabtu mmg tugas aku masak.) hehe. Aku okey je nk kne masak2 tapi tatau nape hari ni cam penat sgt2. aku cam lemah je sejak 2-3 bulan ni. Minggu ni paling ketara kot. Apekah punca nye? Emm.. semoga tiada ape2 yg berlaku. Aku ingin jawapan. Aku belum bersedia untuk berjasad sahaja..

Esok ade program kat umah duta. Aku kene pegi awl. Tapi skng ni dah jam 12 lebih. Aku tak jugak tdo lagi. Hehe. Esok ade kursus jenazah n umrah. Aku jadi bendahari tuk program ni. Takde la byk keje sgt. Buat2 bajet aje. Tu jer pun. Paling aku kesian tgk unit2 yg bnyak bekerja dgn komp, kertas n printer. Hihi. Unit buku program n sijil, pastu unit pendaftaran. Unit perhubungan pun kesian gak. Kene byk berhubung sane sini. Tapi tak pe.. tiap unit tu ade kepayahn sendiri dalam menjalankan tugas. Jadi masing2 kene pandai handle masalah masing. Semoga berjaya!..

Tesis akhir aku dah siap smpai bab ke-2. baki tinggal lagi 1 bab. Doakan aku.

**tdo da.. tata..**

~ ku pndang hanya dari ufuk.. untuk dekat aku sesak. Untuk pergi aku kan mati. Akan kuterus berdiri di situ dan melihat dari ufuk.. ~

~ kau tiba bagaikan pelangi, tak bercahaya namun kau berseri tapi cukup menghiburkan hati ini~


by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 8:30 AM.





Comments:
..stress pun leh wat letey gak..tak cukup tido atau ati yg tak gembira pun..tak semestinya sakit je..doakan yg terbaik..moga anis gembira2 slalu..hiks..
 
hehe.. salam perkenalan.. thanks.. fyrus =)
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara