...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Wednesday, March 05, 2008

Bayang yang memanggil aku.

Seimbas pandangn sudah cukup untuk aku mengenal bayang itu. Aku tersenyum. Aku nanti. Tapi hampa. Berlalu tanpa secalit sapa. Terusku nanti, dan aku temu senyum berbalas. Terima kasih!.. aku tenang melihat senyum itu. biar bukan kumiliki tapi cukup sekadar dekat. Aku mahu, tapi aku kakukan. Moga aku mampu bertahan..

Ada yang baru, ada yang mengganti.

Lama aku bersamanya, baktinya padaku sudah cukup untuk aku tunduk segan. Terima kasih! Tapi kini aku terpaksa melepaskan dia. Tapi kenapa? Kerana dia sudah tidak mampu lagi memberi yang terbaik buatku. Aku terpaksa.. aku ada yang baru kini, aku ketemu pengganti..kejamkah aku? Salahkah aku menerima.. + kasut baruku + hehehe.. =)

Lalalalala.. ( melangkah dengan bahagia..) hiks..


by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 12:50 AM.





Comments:
salam kenal..

bila pakai sepatu baru.. masih perlu berhati2 bila berjalan ..jangan dok tengok kat atas je.. hehe takut masuk longkang.. hehe
 
salam kenalan jugak.. =)
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara