...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Tuesday, May 29, 2007


ASSALAMUALAIKUM!!!

Haa!!terkejut tak?? hehe..lama kan aku tak update. bukan lah busy mane pn. Malas je sket. tambah plak ngn internet lmbt gitu. penyakit M tu jadi mudha3afah sket la..double recharge gitu :D banyak peristiwa2 yg berlaku sepnjang aku menyepi ni. terlalu byk..
ku cite la sket yg terbaru, daku baru je balik exam syafawi madah Tarikh Islam ( Tarikh Maghrib actually ) so cam ne exam? soalan biasa lah tu kalau kuar dari qa3ah. kalau masuk istidrak pn ku tak ralat. itu lah jawapan aku mampu kasi. 6/7 jun ni result exam keluar. so nnt kan lah ape terjadi.

lusa ( 31 may 07 ) ade lagi 2 exam syafawi. madah yang sangat PANAS gitu.. kenapa eh? ade la sbb nye.. dalam masa beberapa hari ni ( kurng 5 hari ) daku kene siap kan paling KURANG 7 urudh utk madah yg akan ku hadapi exam nyer lusa.. ahakss..panas tak panas madah itu kene hadapi gak. setiap kali kelas utk madah ni,2 ustaz yang akan mengajar. kene2 plak madah pasal fikir2 gitu..hadarah cam tu lah..so setiap org ade pendapat sendiri.. bile dalam satu kelas 2 ustaz kawal..udah nye dua2 ustaz tu pulak duk berdebat nak menangkan pendapat masing. berebut pulak nk pegang microfon.hehe.ragam manusia.tak pe la.. madah ni mmg pening sket la bagi aku.payah nk blh faham dalam kelas. sbb byk sgt fikrah yang di keluarkan. pulak tu, tak terang perabis lagik satu fikrah..dah keluar fikrah lain.. adeh!! tak pe laa..yang penting dah ade photocopy nota yg teball gitu bleh la baca. tapi kalau di tanya soalan luar dari nota tu cam ne eh? huhu..

aku rasa dah dekat sebulan aku mula exam tapi tak abis2 lagik. biasa lah bile exam tak berjadual ni. dalam kesibukan gini sempat lagi aku merelease tension dengan cara2 tersendiri..seminggu lepas aku pi baca novel smpai abis. dalam 4-5 ratus m/s kot novel tu.esok nye ade exam. malam tu aku ngadap ' nota cinta buatmu' novel alaf 21..kire nota gak lah kan..huhu. sib baik exam esoknye bleh jawab.kalau dah baca buku sekolah tak jalan gak pape bek ku kemas letak molek2 atas meja dan cari satu mende yg blh kembalikan semngat membaca =) tak gitu?

dalam sibuk2 gitu gak pada hari yg lain...ku pi layan movie. movie ape? cite melayu budak2 tu..tentang bulan. sape dah tgk? ape pendapat korg pasal cite ni ek? hmm..lepas aku tgk cite ni byk gak la aku blh buat kesimpulan nya. satu je la aku cakap kat sini. cite tu seolah2 utk merialisasikan impian remaja, bukan kanak2 sekecil itu.kalau kite bagi adik kecil kite umur 9-10-11 tahun tgk cite gitu dorg faham tak mesej yg nk di smpaikan. kalau yg menonton cite tu sekitar umur belasan 15-16 and seterusnye aku rasa agak sesuai la.. pendapat aku la..sbb bagi aku cite tu menerapkan pemikiran remaja dalam diri kanak2. gitu la pendapat aku.. setiap org ade pendapat sendiri.. tapi okey la cite tu..aku suuuke sgt pemandangan sekeliling die..besttt..teringat kat kampung ;)

kelmarin sorg kawan aku kasi satu cite suh aku tgk..cite kansen..ehehe..jepun agaknye..aku tgk gak la..kejap je pn cite tu.. seram katanya..aku pn tgk la..huh! main ngn darah..cite kat hospital gitu. adeh! abis tgk cite tu kepeningan melanda diri ini..huhu..jgn la bagi aku tgk cite darah2 gini
lagik..huhu..seraamm..
ape lagi aku buat ek..haaa!round mega mall..ape je ade kat sane? ntah..aku pn tatau..ayam biskut kot..hik hik hik..
moral : jgn jadi cam aku..buat keje kurang berfaedah masa bulan peperiksaan =)

ku rasa sepnjang musim exm ni paling byk ku menulis sajak..pelik tul..time free2 tade keje gitu tade plak ku buat sajak. idea kosong. bile dah tension2 ngn exam ni mencurah2 idea..satu kejadian yg pelik ku rasa..huhu..tak pe la..kurniaan tuhan..kite kene hargaii. terima kasih! =) dan aku rasa bende tu mengurangkan tekanan aku dengan exam..best2..

alahaii..aku rasa melalut dah bende aku cite..adeh!..meluat lah pulak baca balik..hikss..
hmm..aritu aku jalan2 dalam bilik aku terpandang kat laptop kawan aku satu lirik lagu. lagu nye aku tak penah dengar lagik.. so aku pn baca la lirik lagu tu..macam ade kuasa menarik aku pada lirik lagu tu..ahakss.. aku pn terus je la amik lagu tu.pastu baru dengar kat mp3 nset aku..hmm..blh la tahan. dah pun aku upload kat sini..kalau suke, dengar..kalau tak suke, diam sudah..huhu..---terlalu cinta - rossa ---

okey laa..ku dah kehilangan idea..jmpe lagi lain kali... ;) ( daku bukan tade tangan untuk update blog..tgk ler..dah ku update..huhu ) jgn byk perli..jgn byk main..ku hempok kang! :P

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 7:20 PM.





Comments:
terkejutnye!! update pn..rajin2 menulis..nice entry..gud luck exam...
p/s - translate la sket perkataan2 arab tu, kene buke kamus baca blog die..hehehe
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara