...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Wednesday, October 04, 2006



Alkisahnye pada pagi tadi..hikss..aku ni tdo tak der laa lena mana smlm..terbatuk2..makin teruk..ish ish..dah lama tak kene batuk2 cam ni..sore pon hilang2 dah..tenggelam timbul jer..batuknye dah 2,3 hari tapi pagi tadik…huhu.. makin teruk..sepnjng batuk2 ni gak la..setiap kali pas sungkai sure muntah nyer..aduss..pedihnyer bile ingat balik..ish ish..loya jer tekak ni..semenyer akibat diriku yg tak amik kesah hal ubat-ubatan ni hee :D
Bile dah makin teruk..pagi tadik baru nk carik ubat..sib baik laa sahabat sebilik ku ni mmg expert bab2 gini..rajin pulak die ke farmasi beli ubat2 yg baru tuk aku..padahal stok2 ubat lama ade lagik..cume malas nk carik jer..hehe..ade 2 ubat dibelinye..satu tablet satu agik yg cecair tu..dua2 utk melegekan batuk2 dan selsema..sekali ngn demam la tu..yg bessttnyer..ubat yg cecair tu kann kan kan kan..kaler PIINKK :D bersemangat sket laa aku nk minum walaupun dengan dahi yg berkerut akibat tak tahan nk telan ubat..hihihi..pagi tadik termuntah2 je..isk isk..sakit tull..sabar je..terbaring laa aku hari ni atas katil..dalam saket2 gitu tambah2 lak pening pale..aduss!!..pada firasatku aku pening sbb badan panas sgt kot..terbaring jer laa aku merengek sorng2 atas katil..hik hik..mase2 gini laa teringat kat mama..haha..tapi tak der laa aku menagis..merengek sket2 jer ; )).. hihi.. kawan2 seme ke kuliah..sib baik dah petng sket gitu balik jugak sahabat sebilik aku ni..kawan2 aku yg lain seme ke umah arab,dapat jemputan sungkai kat Temara..sori laa aku tak larat..hikss..ape2 pun skng ni aku dah makin sehat walaupun nk berdiri lama2 tak bape larat sgt..boring dah aku baring je atas katil..ngadap laa tenet japs..tade keje dah..
**mekacih kat kawan yg call subuh2 hari tadik..hik hik..jgn risau ye..anis dah sehat ni..dun wori..hehe.susah2 jer tepon nk tnya khbr..ape2 pun mekacih..**

- aku mencari sebuah ketenangan dan kedamaian-

Hingga ketemu lagi..


* Persis mutiara *

Siang itu terang, jangan gelapkan dengan dosamu..malam itu panjang, jangan pendekkan dengan tidurmu..manfaatkan masa mudamu dengan menjadikan taqwa sebagai perahu, iman sebagai isinya dan tawakal sebagai layarnya

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 4:11 AM.





Comments:
aniss!! ko ni sakit aje..jaga sikit kesihatn tu..ko tu dah la jauh dari keluarga..jaga diri tau..ish9..dari sekolah lagik sakit2 je ko ni.sensitif sgt.mkn ubat ikut jadual cik anisbebecute ye!!..aii budak manje niee..jgn degil2..repot pakwe kang!!hehehe
 
salam..ala biasa la tu..nak tukar musim ni...
 
a'ah..betul tu kate musmai..bese aar sakit2 gini..nak tukar musim kan.. ;) ko tu jgn nak bebel mcm nenek laa..bleekk!!! :p aku tau laa mkn ubat..hihihi.. eh ko exam cane.. gud luck k.. ;)
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara