...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Sunday, September 03, 2006




Bertemu di edisi selepas pulang dari percutian ke Tetouan..aku bercadang nk cite sket2 tentang perjalanan sepanjang di Tetouan-Tanger-Sebta.. tetapi..hehehe
Skng ni seperti yg sedia maklum..sesape yg ade kat Morocco ni dan join PMMM perbincangan yg begitu hangat buat mase ni berkaitan dengan SPB..atau pun Sambutan Pelajar Baru. Aku ni walaupun bukan lah Tuan Pengarah program..hehe sebalik nye sekadar memegang jawatan Bendahari dapat merasakan kesibukan AJK SPB sesi 2006/2007 kali ini..
Memandangkan kesibukan yg melanda diri ini aku curik sket laa peluang nak update blog ni..walaupun tak jadik tulis cite pasal Tetouan. Ape2 pun tak kesah laa..yg penting aku byk keje skng ni :D hehehe
Aku pun pelik gak..sejak berabad berkurun lame nye..hihi..aku mmg tak leh lari dari jawatan bendahari..sib baik laa aku ni mmg minat bab2 akaun ni..kira mengira..mmg aku suke laa..tapi tak pe..kite dipertanggung jawabkan atas tugas..jadiknye..laksanakan lah dengan sebaiknya..ape2 kesilapan yg berlaku sama2 lah kita baiki.. yg penting kite kene enjoy dengan keje yg kite buat..jgn smpai tension2 walaupun ade ketika nya aku sedikit tertekan. Heee :D sikit jerk laa..tak byk pun..tapi kire okey laa. Aku mmg seronok laa wat keje ni..berkhidmat sket utk adik2 yg bakal datang..ye ker adik2?? Entah2 ade yg lagik tua dari aku ni..tak kesah laa seme tuh yg penting bulan ni aku bakal jadik senior..haha..
Bercakap pasal keje yg aku kene buat..huhu..cam biase laa..kire2 bajet ape seme.. bajet penempatan dan makanan utk pelajar2 baru nnt.. dan sedikit tmbahan dalam tugas aku ni..kami pihak akhawat ( perempuan ) kene buka satu umah baru.. kat bawah umah kami ni jerk pun..hehe.. ini kerana..umah kami ni bukan laa besar sgt pun nak tumpangkan adik2 baru yg bakal datang seramai 24 orng jangkaannya..huhu.. kire kene wat bajet utk masuk umah baru plaks..huhu.. mkn beribu2 gak laa nih..pening gak aku mase nk buat bajet nye mase mula2 tapi alhamdulillah..saat2 akhir..bukan saat akhir sgt pun, baru jerk semlm aku dapat tunjuk ajar dari sorng senior ni..yg mmg uruskan kami sepnjng kami duk kat wilayah Rabat ni.. terima kasih kerana sudi membantu..sehingga berjaya menurunkan hampir ½ dari bajet asal yg telah aku buat..hehe.. lagik sikit duit kene keluar lagik bagus..
Begitu laa cite nyer sikit2 pasal keje aku..tak der laa rumit sgt walaupun ramai yg kate rumit gak tugas nye..hehe..asal kan rajin okey laa..jalan lah keje..yg penting bekerja dengan professional bukan emosional..hehehe... pndai jerk bermotivasi. Entah sejap bile dilantik secara tidak bertauliah jadik motivator dalam blog :D hehehe
Okey laa tuh jerk utk aku conteng2 sket blog aku kali ni.. nak smbung keje lak. Ape2 pun sblm tuh.. kepada seme yg terlibat dalam merealisasikan Program SPB nnt.. mekasih kerana memberi kerjasama.. khidmat anda sgt dihargai..hehe..mcm aku pengarah program plak..hahaha.. * tuan pengarah jgn marah * hehe.. k laa..aku kene undur diri dulu..sekian sahaja utk kali ini..

hingga ketemu lagi..


** persis mutiara **

Keselesaan tubuh kerana sedikit makan, keselesaan jiwa kerana sedikit dosa, keselesaan hati kerana sedikit keinginan, keselesaan lisan kerana sedikit bicara

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 3:35 PM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara