...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Friday, September 15, 2006

Assalamualaikum..
Sekian lama tak bertemu..hehe..bermadah plak ayat..sejak dua menjak ni aku makin aktif bermadah2, dengan ayat puitis nye.. menulis itu ini.. jiwang2 lak tu.. hasil percikan aura sahabat sebilik ku gak..haha ( kalau dier baca entry ni sure dier akan cakap.. aniss!! Gigit kang!! ) hehehe.. aku sekadar melahirkan karya2 seni yg tak kan ku publish..hihi.. simpanan peribadi jer..
Kenapa hari ni aku ttb bersemangat nak ber’entry’ hehe. Bukan ape..hari ni ade sedikit kelainan dari biase..haa!! nk tau kenapa?? Hik hik.. hari ni sejuksss melanda umah ku ini..tak tahu laa kalau satu Rabat jugak rasa sejuk.. kali pertama dalam musim panas gini aku rasa ber'cinte' nak mandi pagi..hehe.. sejuknyee laa air..tambah2 pulak ngn cuaca sejuk.. aku siap pakai2 sweater lagik ni..aku bajet pas siap sarapan pagi gitu…panas laa kott..sbb dah masuk sket haba..tapi nyer meleset gak..duk bersweater lagik..siap aku nk berstokin dah ni..hehe :D dah nak tukar musim ker..yeah!! ade kemungkinan..bersedia laa dengan musim sejuk..
Emm..nak cerita ape yer..huhu..kemalasan utk ku menulis2 semakin menular kini..nak buat entry baru tapi malas nk tulis cite..haha..buruk nyee perangai..entah ape nak jadik..duk sibuk bermadah2 jerr..hik hik.. ape2 pun sekurang2 nye ade gak laa yg aku tulis..dari tak der langsung..
Skng ni aku tgh menunggu kedatangn ust keyroul ngn deligasi nye ke sini..hehe.. tak sabar ku menunggu.. bukan tunggu orng sgtt pun..tunggu barang aku jerr
Haha.. rindu lak kat ust keyroul aku tu..baru semalam dier call..tnya itu ini kat aku..siap tnya2 aku nak ape2 ker..aku pun main sebut jee laa..tnya2 kawan serumah.. abis segala aku ckp.. Maggie, rempah2, kiub tomyam, coklat Cadbury :D , pastu mcm2 laa aku sebut nyee..serai, daun2 ape segala..kicap pun ade..haha..kalau ade rezeki dapat ler kat kami serumah ni..:D syok nyeee laa ade ust nii..
Ape2 pun jasa mu dikenang..hehe..syok nyee nk tunggu dorng2 ni datang..pastinya pahang deligasi pertama yg akan tiba..hehe :D tak tahu laa aku nk pi smbut ker tak kat airport..ust dah pesan awl2 kat aku kalau nk barang2 jumpa kat airport..kalau takk..tinggal jee kat tepi jalan..ish ish.. dalam pertimbangan lagik nk kesana.. insyallah 20 sept 06 jam 8.30 pagi dorng akan smpai..
skang ni kuliah aku dah nk mula..isnin kelmarin aku pegi jalan2 ke kuliah..tgk2 jadual seme..nama pun dah naik..clss jer tak mula lagik..bleh tahan gak mase belajar sem 3 nnt.. petang jer seme..huhu..panas2 gitu kuar umah. hikss.. takpe2..yg penting aku kene bersedia utk sem 3 ni..tak sabar tunggu kelas mula..
K laa tu jer utk kali ni..rasanya tak tertulis dah kot pasal jalan ke tetouan tu..huhu..tgk ler kalau aku berpeluang nk luangkan masa utk bercerita..setakat ni aku still sibuk ngn urusan sane sini..huhu..kuliah dah nk mula..kesibukan akan semakin menular..hehe.itu jer utk kali ni..hingga ketemu lagi..
Papai..jumpe lagik.. cau sin chin :-h

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 7:04 PM.





Comments:
huih.. taasub Pahang... aku org pahang gak.. neway.. kalu brg sampai pasing ar kat kami sesikit.. huhuhu
 
hehe..taasub ke..tadek laa..bese2 jer pon..nak barang gak ek..huhu..tunggu jer laa barang ape yg smpai nnt..hihihi
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara