...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Tuesday, August 08, 2006

Hari neh aku dalam arena hidup cara nomad..hikss..duk berpindah randah..hehe..bukan pindah umah pindah bilik jerk pun. Aku kembali ke bilik asal ku ketika kali pertama smpai dirumah ini. Bilik yg kat tetengah tuh..yg paling beso, pastuh pintu dier cam umah jepun gitu..hehe.. sliding door gitu laa..hik hik..disebabkan 2 orng ahli umah ku telah bertekad membuat keputusan utk tinggal bersama keluarga arab jadiknye kami tinggal berlima laa skng nih dalam umah nih. Sunyi uuu..umah nih tak der laa beso mane tapi rasa sunyi bile kurang orng..hehe..skng nih aku duk sebilik ngn si khadijah khalilah neh..hehe..kire kami same2 umur laa duk dalam bilik tgh neh..dan kami bakal menerima adik utk duduk ngn kami nnt..yeah!! mase utk kami berlagak sket :D senior kan..!!! kami bakal jadik kakak!!! Hehehe..nih laa mase yg dinanti-nantikan..pasti separuh gile adik yg duduk ngn kami :D ape2 pun skng nih kami masih berdua dalam bilik yg agak beso neh. Letih uuu duk ngemas bilik hari ni..abis laa segalanye di alih, disapu, dicuci, disusun..hehe..byk plak di nyerr ;)) kali neh aku mmg betul2 kembali ke tempat asal ku yg memula dulu..duk meja tepi tingkap..hik hik..paling hujung sekali..cam biase laa..aku mmg suke duk dipinggiran sket :D kununnye privacy sket laa..hehe..
Sepanjang hmpir satu sem aku duk dalam bilik yg aku huni sebelum neh.bilik yg hujung sekali dalam umah aku...mmg boleh tahan laa bilik tuh..bilik yg sesuai utk orng yg suke menyendiri cam aku neh..hehe..bile tutup pintu jerk terpisah laa dari dunia luar..mmg privacy sket laa bilik tuh..sonok tau duk dalam bilik tuh..hik hik. Tapi atas sebab2 yg tak dapat dielakkan..akhirnya aku amik keputusan duk bilik tengah ngn kawan aku neh..
Tak lame lagik kami mungkin akan amik 2 orng dari adik2 baru tuk masuk umah nih..hehe..sorng bakal duduk dalam bilik aku dan sorng lagik kat bilik kak srikandi_islam :D.. selamat datang laa yee adik2.. jemput2 masuk umah akak2..hehe
* tuh jerk utk kali neh..pale aku tbb plak pening secara mendadak..huhu *

Hingga ketemu lagi..


* persisi mutiara *

menerima bukan bermakna memahami.menerima terpahat difikiran.memahami terpatri dihati

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 5:32 AM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara