...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Tuesday, August 08, 2006

Pagi yg menyeronokka...

yeah!!! Hari neh aku bngun awl dari biase..hehe..jam 6 gitu dah celik mate..siap2 diri sket then ngadap laptop..niat dihati nk menulis sket..hehe..sekali buke YM nmpk plak ade ustaz kat mesia online..sorng ustaz kat sekolah aku sorng lagik ustaz aku mase kat KIBA..ustaz keyroul laa tuh..hehe..aku pun duk chatting ngn ustaz kat sekolah aku tuh then sesambil tuh berckp tepon ngn ustaz keyroul..huhu..mmg seronok laa..tak abis2 kene sakat..peluang nih aku gune nk tnya2 sket pasal bebudak baru..katanya dari pahang 9 orng..dan insyallah akan datang ke sini pertengahan bulan September..huihui..tak sabar aku menunggu kedatangn deme2 nih sbb nyer ust keyroul pun akan join sekali..insyallah.. :D waaa!!! Sonoknye!! Rasa mcm bapak nak datang ini plaks..dalam sembang2 ngn ustaz tuh ade laa terselit soklan..dengar katenye anak saye yg dua orng kat sane tuh makin tinggi saham..dah direbut katanya.. * no komen * hehe aku just gelak2 jerk..hik hik..Ade laa dekat setengah jam aku sembang ngn ust aku tuh..hik hik..memula aku yg nak call dier tapi dier tak kasi sbb katanya kalo dier call free aje.. YP bayarkan..hehe. Bersembang laa kami dengan begitu rancak..

Hari ini??

Program aku hari nih??? Ape yerr... hmm.. cuti2 gini tak tahu plak aku nk buat ape..boring sungguh aku rasa.. petng nih rasanya insyallah aku nk kebndr..nk jumpe ngn kawan aku yg baru jerk pindah minggu lepas ke umah arab.. hehe.. insyallah kalo aku tak malas nk kuar..hik hik..

Dipaksa @ Memaksa !!??

Dua tiga hari nih aku sedikit serabut dengan sikap manusia..dipaksa atau memaksa?? Entah aku pun tak tahu mane satu yg sesuai..kekadang gurauan yang berlebih lebihan boleh menyebabkan kite sedikit bosan..kata2 yg memakan jiwa, perlian yg menusuk kalbu..sedikit mengguris hati.. cewaah!! Jiwang plak ayat..hik hik.. tapi tuh laa..aku cukup tak suke dipaksa2 nih..nak2 plak dalam hal2 yg mmg aku tak bleh nk terima..aku ker yg kene mintak maaf sbb tak dapat penuhi permintaan?? Atau sekadar berdiam diri..hehe..ape2 jerk laa… katakan lah ape sahaja yg penting aku bahagaia * peace*
Tapi kan.. wajarkah aku bahagia sedang dlm diri orng lain sedikit termakan hati dan sedikit tersiksa..hehe.. biarlah aku menikmati hidup..merasakan sekelumit kebahagiaan..mengapa perlu sentiasa memikirkan tentang orng lain..sekali sekala..fikirkan utk diri sendiri..hik hik..cam tak best jerk falsampah nih :D


Hingga ketemu lagi..


** persis mutiara **

sesungguhnya hari kelmarin bagaikan mimpi yang telah berlalu dan telah habis waktunya sedang hari esok tinggallah harapan yang indah. adapun hari ini adalah realiti yang sebenarnya

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 5:22 PM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara