...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Saturday, June 17, 2006

waa...boringggnyerrr...uwaa..pagi nih tatau nk buat aper..buke buku sekolah kejap..baca2 sket.. hihi..sikit jek bacanyerr..byk2 baca kang penuh plak otak..hahaha..
actually..aku dah abiskan separuh baca novel Tiada Lagi Mimpi :D ade laa dalam 300 pages kot dah bce..hikhik..tuh kire sikit laa tuh..kalo tadek urusan ape2..maybe dah abis seme2 tuh..huhu..sib baik laa..ade sket keinsafan mentelaah pelajaran terlebih dahulu sblm ngadap novel..hik hik..yer laa dah kene istidrak tuh..paham2 lah kan..hihih..

semalam aku pegi Markas idarah kat Medinah..urus sket pasal natijah( keputusan ) aku yg ade masalah tuh..ade wehdah yg blm masuk markah..terus kate aku tak lulus..padahal markah blm trnsfer lagik..huhu..jumpa rais syu'bah smlm..sib baik laa..ust tuh baik..Ustaz Busilham namanyer..baik jerk dier tapinyerrr..ade ke patut gune bhs arab darijah..huhu..ape2 pun yg penting urusan tuh dah selesai..insyallah markah yg blm masukkan lagik tuh..akan di masukkan nnt..
lepas siap jumpa Ustaz Busilham tuh..kuar dari idarah..jumpa plak ngn Ustaz Imroni..ngaja aku maddah Harakat Islahiyyah..baik ust nih..tnya2 aku ngn sorng akak same ngn aku nih ( kakak Srikandi_Islam )..maddah ape kene istidrak..dier cam risau gitu kami kene istidrak..pastuh dier tnya..maddah yg kene istidrak tuh same wehdah ngn maddah mane..aku pun kate laa..same ngn maddah harakat islahiyyah..maddah yg ust ngaja..hik hik..dier cam terkejut coz maddah dier kami lulus..tapi lagik 2 maddah tuh tak lepas..Ust kate dier akan bincang balik..bagus ustaz nih..amik berat pasal ajnabi..pastuh, abis sembang2 ngn Ustaz Imroni jalan dua tiga langkah terserempak ngn ustaz yg teramat lah syadid tuh..Ustaz Nasiri laa..sape lagik..aku beri salam lah kat ustaz tuh..dengan niat nk tego sket ustaz nih..nak tnya2 pasal istidrak kami..maddah ustaz tuh laa Aqidah & Firaq wal Mazahib..aku beri salam kat ustaz tuh..tau tak aper reaksi ustaz..dier angguk jerk..pastuh terus jalan..huh!! aku ngn kakak Srikandi_Islam tuh mcm terkedu gitu..terkejut laa..pastuh same2 gelak..hihihi..nk wat cane..ustaz tuh mmg susah nk dekat..huhu..sabo jerk laa..
ptng semalam..pas balik dari idarah jalan2 ngn sorng sahabat aku nih dan kakak Srikandi_Islam tuh..hikhik..saje tamo sebut name akak nih..nnt kang dier malu plaks..hihi. jalan2 laa kami bertiga kat medinah..saje2 jerk..smbil makan2 es krim..sahabat aku nih banjerr..dier baru dapat minhah..hehehe.. besh2..mekasih banjer es krim..

hingga ketemu lagi..

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 11:01 PM.





Comments:
hehehe...takpe² insyaAllah bleh punye tu..doa bebanyak.lulus kangbleh laa spend kome kat mcD*peace sambik sengih²*
kakak?hahaha..aok tak sebot pon kome tau.kakakka..
 
wawawa.. mekasih r sbb sudi mkn eskim yg dibanjer tuh... kalo korg tak mkn, tak hbes eskim tuh.. hihi..
 
hihihi..kawan yg banje eskim..mekasih laa sbb banje..nnt bleh banje lagik ;))
master..doa2 laa kome yer..takoot nih..huhu
 
Excellent, love it!
»
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara