...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Thursday, June 15, 2006

Ia mungkin akan pergi, semakin jauh dari diriku..adakah itu yg aku inginkan? bisa mengubat luka di hati..bisa mengawal emosi yg sering tercabar.. Sememangnya itu yg aku perlukan.. Pergilah sejauh yg mampu, bisa memelihara atma nurani..tiada lagi duri menggariskan luka. Termenung ku sendiri..apakah perasaan yg sebenarnya membelenggu jiwa.. gembira..sedih..suka..duka.. Entah..aku tidak mengerti..yg pasti ia kan semakin jauh..aku hanya mampu mendengar.. tanpa sebarang kata-kata.. tiada bantahan.. tiada jugak sokongan.. Biarlah ia..berdiri dengan kehendak dan kemahuannya. Aku tidak pasti, adakah itu menjadi keuntungan..atau satu kerugian..aku sememangnya tidak faham..dan aku tidak ingin sekali memahami..biarkan ia..

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 5:16 AM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara