...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Sunday, June 18, 2006

yeah!!..pagi nih aku bngun awal dari biase..nk kate tdo awal semlm tak jugak..lewat jugak aku tdo..maybe sbb ade mase bermimpi depan pc sambil photo sharing semalam..hahaha =)) *hanya yg mengetahui shja akan paham* hihihi..actually pagi nih aku mmg boring..mcm biase laa..cuti2..tadek mende nk buat..duk lepak2 jerk laa depan tenet..
malam semalam kan..aku kecewa sgttt..uwaaa!!! frustttnyerrr..aku keciwaa!! hahaha..nak tau kenapa?? aku telah dikalah kan dengan begitu sadis sekali ketika main pool dengan sorng budak paling tak hencem..uwaaa!!! tak dapat daku menerima kekalahan ini..tidaaaakk!! ingat!! yg diatas tak selamanya diatas..hehehe..akan ku jatuh kan dirimu ituh..hehehe..kite tunggu dan lihaaattt..

henpone ku!!!
semalam aku telah menjalankan sistem bater utk henponeku..hik hik..henpone motorola yg aku pakai baru jek sebulan gitu dah pun bertukar tgn..ikhlasnyer aku katekan..henpone motorola tuh mmg bestt..bergaya laa kirenyer, kalo pakai bleh berlagak sket..hahaha.. function dier pun bestt..tapinyer aku menghadapi sedikit masalah utk ber'ramah mesra' ngn henpone tuh..hihihi..bukan aper..dier lebar sket..jadiknyerr tak selamat laa kalo aku pegang..senang nk terjatuh..aku kene pegang dgn begitu berhati2 dan menggunakan kedua2 belah tgn..sib baik laa selama aku gune henpone tuh tadek sejarah terjatuh lagik..mungkin kerana harganyer yg begitu cantik membuatkan aku menjaga dengan begitu baik.. hihi.. jadiknyerr aku dah jual lah henpone yg canggih manggih tuh pade sorng bro nih.. dan bro nih jugak laa yg teman kan aku beli henpone baru..henpone pusing2..hik hik..mekasih bebyk..susah payah tolong belikan dan tolong promote aku kat tokei kedai tuh :-P hihihi..mekasih jugak laa banje mkn es krim.. ape2 pun yg penting aku dah ade henpone baru.. pakai nokia jugak akhirnya aku nih.. hihihi.. henpone biase2 jerk..setakat boleh bermsg2 dan menelepon teman2 :D dan boleh amik 2,3 keping gambo..hihihi.. mekasih bebyk pade sahabat2 yg temankan aku beli henpone semlm..
pagi nih aku duk sibuk mendonload cd driver utk usb cable henpone aku tuh..dier tade kasi cd..kene laa aku mencari kat tenet nih..sib baik ade jumpa..rumit jugak cara2 dier nk trnsfer gmbo2 pic2 dan sebagainyer laa..buatkan aku agak bosan menunggu..hik hik..takpe2, yg penting aku dah suke tepon nih..katekan lah ape saje..buruk laa cane pun pade mata orng lain..aku tetap suke..hehehe..

dah seminggu lebih aku dan kengkawan sibuk mencari umah sewa tapinyer tak jumpa lagik yg sesuai..emm..letih tuh mmg laa letih..tapi insyallah..Allah permudahkan segala urusan..doa2 laa kengkawan yer..same2 kite usaha..jgn memandang suatu masalah tuh terlalu rumit sehingga tiada jalan penyelesiaan..jgn sekali singkatkan pemikiran kita..berusahalah k..impian tak kan jadik kenyataan tnpa usaha mengiringi * peace *

hingga ketemu lagi..

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 7:33 PM.





Comments:
hehehe..beli henpone baru jugak ek orng sane..hihihi..simpan elok2 jugak yer..henpone tuh beso..jage2 nnt tercicir..tak muat masuk poket plak.. hik hik..bissihah!! simpan pic bebyk dlm henpone tuh..best henpone tuh..memory byk tuh..gambo adik yg cun tuh jgn buang plak..;))
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara