...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Sunday, June 04, 2006



alhamdulillah..ku panjatkan syukur pada ilahi..berakhir juga exam utk sem 2 aku..walaupun result tak kuar lagik..dan tak tau lagik ade maddah yg kene istidrak @ tak..yg penting sedikit bebanan dah terlepas..kurang sket sesak dalam pale nih..hehe..semalam hari sabtu ( 3 jun 06 ) last paper aku..mawarith laa..aper lagik..jam 8.15 gitu aku kuar umah gi ke kuliah..nk exam syafawi mawarith..huhu..dalam keadaan yg agak bersedia laa..hehe..boleh laa nk kate bersedia dengan baik.smpai ke kuliah..lupa plak aku nk bawa Al-Quran..ingatkan nk ulang2 sket baca ayat2 mawarith tuh..duk tunggang terbalik aku baca..keliru ngn ayat dier..nk tau ayat yg mane..gi lah buke surah an-nisaa' ayat ke 11 dan 12..aduh!! ingatkan aku dah sedia okey..sekali aku cuba baca tnpa pegang mushaf terkantoi laa sket :D ade gak lagik yg silap..huhu..bertabur dah aku baca..aper nih anis!!huh!! time2 gini laa dier buat lupa plak..ish ish ish..aku ade jerk salin kat nota pocket aku tuh ayat mawarith tuh tapi keliru gak..sbb kedudukan ayat dier tak same ngn dalam mushaf..( betul laa abg aku duk kate..kalo ngafal gune satu mushaf jerk..jgn nak tuko2..senang bleh lupa :D ) huhu..aku mmg sedia maklum lah hal nih..silap aku gak terlupa bawa Al-Quran kecik aku tuh..huhu..ape2 pun aku pasrah jerk mase tuh..hehe mcm orng putus cinta plak..*aku pasrah...hahaha =))..
mase aku smpai kat kuliah tuh..ade sorng kwn aku nih..actually senior aku..hehe..dier dah siap dah syafawi tuh..siap jadik orng pertama lagik..huh!! jeles aku mendengo..dier pun ajar aku potong Q orng arab..hehe..aku pun mmg nak siap cepat..budak arab plak ramai..bukan aper..tgh hari tuh ade majlis plak kat Kedutaan Malaysia di Morocco..hehe..nk lah cepat2 siap exam..huhu..aku pun gi lah selit2 kat bebudak arab nih..hehe..mintak laluan sket..kate jerk ade urusan rasmi kat kedutaan..dapat ler masuk exam awl..hehe..masuk2 tuh..kene interbiu ngn ustaz..huhu..mcm2 soalan ditnya pasal mesia..aku dengan senang hati jawab lerr..ape2 jerk soklan dier..dah lama sembang gitu baru masuk part belajar..huhu..baru lah ustaz kate..skng nih baru masuk dalam markah pekse..byk gak lah soklan yg aku kene..mmg byk laa senang kate..mcm2 soklan..huhu..sib baik dpt jawab melainkan satu jerk aku tak dpt..mmg bebetul tak dpt..sbb aku mmg tak tau..hehe..yg lain2 tuh alhamdulillah dapat jugak aku jawab..maka berakhir lah exam aku utk sem 2 nih..tunggu result jerk laa..dan tunggu istidrak jugak..siap2 exam tuh balik umah jap..rehat2 jap..balut2 hadiah utk kawan aku..hihi..pas siap2 seme tuh..
dalam jam 12 lebih gitu bertolak ke kedutaan..ade majlis makan2 gitu laa...aku mkn gitu2 jerk..huhu..makanan morocan yg disediakan..aku nih dah ler perut sensitif sket..huhu..bukan nk kate cerewet..tapi kekadang taleh nk terima lagik..mkn sikit jerk laa..ayam sket ngn ade spagetti sket..tuh jerk aku mkn..yg lain2 aku tak sentuh..tak teringin nk mencuba lagik..siap2 mkn gitu..main2 ngn aifa n mira..anak orng kedutaan..hihi..sonok laa main budak2 nih..dah lama tak dapat main..main2 kat padang..actually mcm taman gitu laa kat tepi bangunan kedutaan tuh..huhu..hilang tension..hilang letih main ngn bebudak nih..seronok mmg seronok..dapat tgk gelagat adik2 kecil..hihihi..
ape2 pun majlis semalam simple jerk tapi seronok jugak..dalam jam 4 gitu aku dah beransur pulang dengan kawan2 aku..panas betul semalam..cuaca yg buat aku jadik pening..hari nih pun same..panas jugak..aku mmg tak tahan kalo kuar waktu tgh hari..cepat jerk letih..muke pun dah tak tahan ngn panas..huhu..ape2 semalam mmg seronok..jumpa ramai orng..hehe..
tuh jerk cerita utk kali nih..aku nk gi edit2 pic plak..dah lama tak buat keje edit mengedit pic..sibuk ngn kuliah laa kununs2..hihi..okey..wassalam

* pic kat atas tuh ditembak oleh sorng penembak pic yg sgt lah profesional..hehehe..tuh ade cop company dier..ntah mase bile pic nih diambil aku pun tak perasan..yg aku tau..aku dpt semalam siap2 mcm nih dah..hehe..*

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 9:31 PM.





Comments:
okey..mekasih coz selalu peringat kat adik nih..hihi..lalai sokmo..byk main jerk :D okies..skng nih dah mule membaca buku..hikhik..result nk dekat kuar dah..huhu..
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara