...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Thursday, June 01, 2006

hmm..kalo ikut pade jadual asal pekse..sepatutnyer aku dah abis pekse skng nih..tunggu result kuar jerk skng nih patutnyerr..dan tunggu mane2 paper yg nk kene ulang mase istidrak..hihihi..tapinyerr disebab kan mase yg tak mengizinkan..exam syafawi mase hari selasa hari tuh..( 30 may 06 ) tak dapat diselesaikan..acctually, aku ade exam mase hari tuh..dua2 exam kene syafawi( lisan )..memula maddah fiqh ibadah..pastuh maddah mawarith..alhamdulillah maddah fiqh ibadah tuh dapat aku jawab..bukan byk pun soklan aku kene..pasal pose jerk pun kene soal..hehe :D kire senang lah tuh..patut laa aku beria2 gak study bab pose..upenyer nk kene soal pasal tuh..hehe..sib baik tak kene soal bab zakat..aku punye lerr lemah bab zakat nih..mmg kantoi laa kalo kene soal..ntah ngape..ape yg susah aku pun tatau..bkan susah pun senonyerr..aku jerk malash sket nk bace :D dari zaman dahulu kale lagik..mase mude2 dulu...kat sekolah dedulu..mmg tak suke bab zakat..hahaha..bukan penah nk srius study bab tuh..huhu..tutp cerita bab zakat..smbung pasal imtihan tadik..lepas aku dah abis syafawi maddah fiqh ibadah nih..dalam jam 9 pagi gitu laa..pastuh aku kene masuk hissah mawarith plak..aku duk lepak2 dalam clss fiqh ibadah lagik memula..baca2 sket..kunun2 nk tunggu orng lain masuk dulu syafawi mawarith tuh..dah lama gitu..jam 10 lebih gitu..aku pun kuar nk meninjau suasana luar clss..nak tgk2 laaa ramai lagik ker yg menunggu nk exam syafawi mawarith tuh..sekali aku kuarr!!..huhu..bebudak arab mcm semut duk keliling gula..menunggu depan pintu clss mawarith..huhu..mmg tade peluang nk mencelah bagi kami2 nih..aku just jalan2 nengok2 gitu jerk..ramainyer tak terkata..dah laa gabung 3 fauj..nak habiskan dalam satu hari plak tuh..huhu..aku pun dgn boringnyerr terpaksa lah menunggu bebudak arab nih berkurang sket..
tunggu punya tunggu..smpai lah jam 2 ptng mase tuh..aku dah siap solat zohor dah mase tuh..datang2 nengok perkembangn kat luar clss mawarith tuh..huhu..masih ramai..mcm tak berkurang jerk bebudak arab nih..dah lerr hari tuh secara kebetulanyerr.ntah kenapa..ramai sgt orng kat kuliah..nk serabut nengok..mungkin sbb pekse kot..seme orng rajin dtng kuliah..dalam jam 2 gitu tuh..tgh2 aku duk baca2 smbil tunggu giliran tuh..ttb dengar plak sesame budak arab nih kecoh..katanyerr ust nk smbung pekse ptng karang..aku pnggil lah sorng kawan arab aku nih..tnya dier..nk dapatkan kepastian..yerr..mmg betul laa..dier kate ust nk balik mkn jap..nk rehat2 jap..nak tdo2 jap..pastuh jam 4 nnt ust dtng semula smbung exam syafawi..aku rasa cam..ntah..cam ape ntah aku rasa..hahaha..aku pun terus kate kat kwn aku tuh..aku pun nk balik..baik aku gi tdo2 gak..rehat2 gak dari tunggu kat kuliah yg buat serabut aku jerk dgn orng sane sini..mmg sibuk betul kuliah hari tuh..penuh orng..mmg jarang dpt tgk suasana cam tuh kat kuliah..ntah dari mane dtng manusia2 tuh..hehe..
aku ngn kwn aku sorng nih pun balik laa umah jugak..smpai umah tuh..terasa cam nk call abg aku..hihihi..sempat lagik tuh..aku pun gi lah call abg aku..ade lah setengah jam jugak aku sembang ngn dier..cerita2 pasal pekse..macam2 lah cerita nya..hihih..pastuh dalam jam 5 gitu aku gi kuliah semula..( sengaja gi lewat..sbb dah tau tak kan dpt masuk exam awal :D ) smpai2 kat kuliah tuh jam 5 suku..orng masih ramai..duk menunggu turn nk masuk syafawi lah tuh..lama gak laa menunggu..smpai jam 6 lebih gitu..ade kwn arab aku nih dtng..karima nama dier..dier kate kat aku..ust dah bentikan exam utk hari nih..smbung hari sabtu plak..ish ish ish ( aku geleng2 tunduk pale.)hahaha..kunun2 tak suke laa..hihihi..bagus aperr..bleh aku bace lagik walaupun geram gak senonyerr sbb dari pagi menunggu..dah ptng baru kasi tau nk smbung hari sabtu..huhu..sabo jerk laa ngn orng2 arab nih..dah agak dah mmg tak abis hari selasa tuh sbb student ramai sgt..soo..aku kene lah bersedia utk hari sabtu nih..aku nk gi awal2 masuk pekse..tamo dah beban2 exam nih..pening dah pale..hari sabtu nih kalo tak silap aku ade program kat kedutaan Malaysia..so..kene lah exam awal2..pastuh nk gi kedutaan plak..hihihi..kalo terlmbat exam tuh..tadek rezeki laa nk kesana kot..huhu..ape2 pun kami2 nih akan cuba gak laa utk dapat kan tmpt awal pekse tuh nnt..hehe..
aper lagik yerr..nk tulis hari nih..hmm..nk kuar jap lagik..carik hadiah bestday utk kawan..sape tuh?? hehehe..ade laa kawan aku nih sambut bestday hari nih..1 jun..dah same umur ngn aku dah..19.. huhu..HEpi BEstDay pade sape2 yg lahir hari nih..1 jun..hik hik hik...
tuh jerk utk kali nih..ade mase aku post lagik..okey..papai..wassalam..

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 6:51 PM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara