...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Wednesday, May 24, 2006


Sebelum daku memelapkan mata..hehe..nak cerita2 sket perkembangn exam skng nih..hui hui..skng nih mmg bebetul mase utk berperang..seme subjek dah mule ngn final exam..lepas satu2 subjek diberi tarih utk muraqabah nihai ( final exam ) utk aku yg dalam SEM 2 nih.. semalam hari isnin..22 May..aku ade exam Harakat Islahiyyah, syafawi(lisan) plak tuh..dari pagi duk kat kuliah..smpai lah turn aku masuk exam jam 8.30 malam gitu..huhu..cuba bayangkan..dari pagi smpai malam..hahaha..smpai naik pening aku..nak termuntah2..bukan memain dah pening nih..balik umah terus jerk terbaring..letih punya pasal..perut plak tak sehat..duk nk muntah2 jerk..hik hik hik..sib baik laa exam tuh bleh jawab juga walaupun ade 1 soklan aku kantoi, mmg tak dapat nk goreng jawapan dah..memula tuh konon2 buat mcm tau jerk..cakap2 sikit..last2 aku mati idea..cakap terus terang jerk..ana la adri ustaz..( saye tak tau ustaz ) hahaha =)) kan senang terus terang gitu..senyum jerk aku punye ust..pastuh soklan2 lain tuh dapat lah dijawab..alhamdulillah..untungnyer bile jadik orng antara yg terakhir nih..( sebenarnya orng terakhir dah pun ) hehe :D sempat lah aku ngn kengkawan nih beramah mesra ngn ust..kebetulan ust aku nih duduk dekat2 ngn umah kami..huhu..jalan same2 laa balik smlm..smbil sembang2..tak lah kami2 nih takut sgt jalan malam smlm balik dari kuliah..kawasan kami nih tau2 jerk laa.. bahaya jalan memalam..
Lepas smpai umah smlm dalam jam 9.30 malam gitu..aku terus jerk siap2 diri utk tdo..huhu..saket kepala punya pasal, aku tak dapat nk bertahan dah. Kawan sebilik aku nih tnya2 cane exam siang tadik pun aku tak dapat nk layan..aku jawab gitu2 jerk..pastuh terus baring atas katil..dan tak smpai 5 minit pun..aku dah terlena..bese2 aku makan mase setengah jam paling sekejap utk lenakan tdo ku..hehe :D kali nih ade kemajuan..5minit sudah mencukupi..haha..mcm iklan maggie plak..kah kah kah..

Jadual exam sepnjang 2 minggu nih..

Rabu 24.05.06 : tade kelas..hehe :D ..mase utk study jerk..

Khamis 25 .05.06 : * 3ijaz Ilmi fil Quran ( kitabi )
* Lughah watawasul – arabiah ( kitabi )
* 3ilamiyat - komputer
* Arabiah - kat markaz idarah,madinah ( kitabi )
* Fiqh Tadbir Usari ( syafawi )


Jumaat 26.05.06 : *Fiqh Tadbir Usari – kat markaz idarah,madinah ( kitabi )

Isnin 29.05.06 : * 3ijaz bayani wa tashri3i ( kitabi )
* Aqidah & firaq wal mazahib ( kitabi )

Selasa 30.05.06 : * Fiqh Ibadah ( syafawi )

Selasa 06.06.06 : * Fiqh Mawaris ( syafawi )

Nih laa jadual yg aku tau setakat nih..kami nih mangsa exam yg tak berjadual..huhu..tgk jerk laa hari khamis nnt..ade 5 subjek pekse..ade yg bertindih waktu laa..tmpt exam pun tak same..ade yg kat markaz idarah..ade yg kat kuliah jerk..huhu..ape2 pun tuh ler pengalaman utk kami2 nih..selama kat bumi morocco..tau laa cane susah senang blaja kat negara orng nih..ape2 pun moga Allah s.wt permudahkan segala urusan..Insyallah..
Tuh jerk cerita exam kali nih..ade mase jumpa lagik..aku kene sibukkan diri ngn bebuku.. (dengan bahasa lembutnyer..berkelah ngn bebuku) hehe :D
Papai...jumpa lagi.. wassalam

p/s : sape2 yg bace entry nih..jgn lupe doakan aku yerk..cuak laa kene istidrak..hik hik hik..

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 6:25 AM.





Comments:
wa'alaikumsalam
yerp..nih laa meja study adikbebecute..huhu..pekse isnin hari tuh mmg meletihkan..walaupun just 1 madah jerk..kebetulan plak ade enta kat umah mase tuh..hihi..sian tunggu kami lama2 yer..dengarnye jam 6 dah ade kat umah kami..sian2..jam 9.30 baru kami balik..hihihi
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara