...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Wednesday, April 19, 2006

esok pekse!! harakat islahiyyah..bngun tadik jam 12 malam..saje2 tdo awl. jam 8 mlm dah jumpa ngn bebe kesayangn..maka terlena lah di buai mimpi2 indah.hihi..skng nih jam 4 pagi..mantuk plak mate nih duk baca2 dari tadik..buke tenet jap, jumpa plak ngn si ecah..my bestpren..hihihi. katanya nk pegi temuduga masuk ma'ahad tahfiz..sama2 lah kite doakan kejayaan dier..kalo dah jumpa ecah nih tau2 jerk laa..aku mmg otomatik hilang mantuk..hehehe.borak lebih2 kurang..terkuar topik pasal menghafal. ngafal al-quran laa. ttb terfikir plak diri ini..mcm mane lah yer orng boleh abis hafal smpai 30 juzu' tuh..bace tadek salah..kagum gak aku..hehe..abg aku pon ngafal 30 juzu' gak..tak penah plak aku kongsi ilmu ngn dier..hihihi..terlepas satu peluang yg ade depan mata..ecah duk tnya2 aku tips nk ngafal..nk jaga hafalan..hihihi..aku pun jawab mengikut pengalam menengok abg aku menghafal..hehehe..terlintas plak nk cari2 tips menghafal yg baik..maklumlah sbg student nih byk bende yg kene diingat dan dihafal..insyallah..dalam entry akan dtng aku cuba carik tips2 dalam menghafal dan mengingat..sama2 kite kongsi ilmu..smpai sini dulu utk kali nih..doakan kejayaanku..wassalam

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 11:56 AM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara