...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Sunday, April 23, 2006


assalamualaikum
minggu depan mula lah perang yg mmg aku tak bape nk suke..buat aku jadik tak tenteram..hehe..perang exam..sibuk sikit skng nih..tak der idea nk nulis dalam blog nih..ape2 pun dalam sibuk2 ngn buku2 nih..sempat aku mengedit satu picture yg dah lama aku tembak mase pi ma'arid kutub kat casablanca bulan febuari baru2 ni..tgh pening2 baca buku smlm benti kejap..ttb datang semangat nk edit pic nih..hihihi..bukan pndai pun..setakat buat jek sesuka hati..hehehe..jadiklah mcm yg kat atas tuh pic yg dah aku edit..
tuh jerk utk tontonan kali ni..hehe..jumpa lagik lepas aku abis perang nnt :D utk sape2 yg nak exam jugak tuh..bittaufiq wa najah..same2 kite berusaha..
wassalam

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 7:04 PM.





Comments: Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara