...::: rahsia di kamar hati :::...
header


 auuummm chak!
Thursday, April 20, 2006

alhamdulillah..pekse tunda minggu depan. ade sket lagi mase utk aku muraja'ah. berdebar jugak dalam clss tadik. ust masuk jerk ttb cakap pekse syafawi ( lisan) sekarang jugak!! huhu..maunyer terkejut eden. dah ler tak abis baca lagik.hihihi..pastuh..dalam beberapa minit..kengkawan arab nih duk kecoh2 kat ust.terus jerk ust tuh tukar buat pekse minggu depan..So!! meh la kite study.. minggu ni ade satu paper aku pekse..sabtu nih..lughatul faransiah. lain2 subjek kebanyakannye minggu depan..huhu..musim berperang skng nih..kene berjaga2, kene bersedia..utk kawan2 seme dan juga utk diri ini..bittaufiq wannajah :D same2 lah kite percantikkan result utk sem 2 nih..hihihi.

mase aku duk tulis entry nih..kengkawan serumah aku nih tgh duk bercakap pasal kawin..hihihi..tuh laa topik yg selalu di bawa berbincang utk orng2 yg dah makin matang kot..aku blm lagi..hehehe..mcm2 lah falsampah ( falsafah actually) keluar mase dorng2 nih duk bersembang..tertarik dengan kata-kata seorng teman..
* jangan kite merasa sesuatu tuh berharga selepas kite kehilangannya * nih lah yg biasa berlaku dalam diri setiap manusia..apa yg dimilik tidak dihargai..tapi bila kita kehilangannye baru kita akan tercari-cari..hmm..
* Tidak ade kejutan yg lebih ajaib daripada mengetahui bahawa dalam diam kita dicintai.Hal ini seperti merasakan tangan tuhan dibahu kita* susah jugak nk faham ayat falsafah ni..kata seorng teman..ianya seperti kita dicintai orng yg kita cintakan, masing2 menyimpan perasaan yg sama..bahagianya tidak dapat digambarkan..hehehe :D

tadek idea nk menulis sebenarnya ni..tuh pasal duk mengarut jerk..tgh menunggu ust datang mengajar bahasa arab..hihihi..amik peluang jap menulis.aper lagik yer nk cakap..hmm..hari nih aku masak..hehehe..terserlahlah ketidak pandaian aku didapur..kikiki..masak simple2 jerk..buat sup ayam..ade peningkatan sket laa kot dalam bidang masak-memasak nih..teringat mase mula2 dtng morocco dulu..mane nk pndai masak..sekali smpai turn kene masak..bersidang lah diri ini bersama segala perkakas dapur..hehehe..first sekali masak..ikan masak merah jerk pon..hancur ikan kucing kerjakan.. :-P aku lah kucing tuh..hik hik hik.betapa lah ruginya diri ini tak pernah menuntut ilmu masak-memasak nih dari mama mase kat mesia dulu..tapi tak per laa, seme tuh mengajar aku supaya lebih matang..boleh laa nk masak sikit2 skng nih..sekadar boleh makan :D kepada sape2 yg melawat blog ku ini..kalau ade yg nk ajar aku memasak..silakan lah..hehehe..ade resepi best2 ker..smpaikan lah.. nak upgrade sket diri nih supaya pndai duduk kat dapur. *tamau la..kene jeling ngn mak mertua* hehehe.. penah jugak sekali tuh. smpai nk nanges pun ade duk kat dapur nih..yer laa teringat kat mama..kikiki..rindu nak mkn mama yg masak..uwaa!!!
cukup lah aku mengarut utk kali nih..ust nak dtng lagi 7 minit..aku kene bersiap2 nk masuk clss bahasa arab ni.hehe..okey laa..wassalam

by : ..adikbebecute.. | Honestly On | 3:37 AM.





Comments:
hehehe..kucing nih special kes..sbb dier kucing bebe :-P mekasih kakak kucing tolong siang ikan ngn potong ayam..hehe..kucing nih jerk yg gerun ngn darah ikan & ayam..special punya kucing maa..hihihi..senang keje suh orng paso jerk "malam" kan ikan tuh..hehehe..
 
Post a Comment
 

[ ...::: rahsia di kamar hati :::... ]


© Hak Cipta Terpelihara